Reklama

Tesla vyrobila nejvíc aut v historii

Tesla, ilustrační foto
Pixabay
 ČTK

Kultovní automobilce se daří navzdory tomu, že její fabrika v čínské Šanghaji stojí kvůli tamním omezením spojeným s pandemií covidu-19.

Reklama

Zisk automobilky Tesla v letošním druhém čtvrtletí byl 2,3 miliardy dolarů (54,5 miliardy Kč). Oproti loňskému roku to představuje nárůst na téměř dvojnásobek. Americký výrobce elektromobilů se nadále potýká s dopady uzavření své továrny v Šanghaji kvůli pandemii covidu, přesto Tesla v červnu vyrobila nejvíce aut ve své historii, uvedla firma ve výsledcích hospodaření.

Sledujte dění ve světě elektromobility

Tržby automobilky ve druhém čtvrtletí letošního roku meziročně vzrostly o 42 procent na 16,9 miliardy dolarů. Výsledek je nižší než za první tři měsíce letošního roku, přesto je vyšší, než analytici očekávali, uvedl The Wall Street Journal.

Od počátku dubna do konce června dodal výrobce téměř 255 tisíc vozidel. Vyrobil jich přes 258 tisíc, o 25 procent více než za stejné období loni.

Společnost uvedla, že během čtvrtletí převedla 75 procent svých investic v bitcoinech na běžnou měnu, čímž do své rozvahy přidala 936 milionů dolarů v hotovosti, uvedla agentura Reuters.

Elon Musk

Musk: Továrny Tesly v Austinu i u Berlína jsou jen dvě velké černé díry na peníze

Dvě továrny Tesly na dvou kontinentech letos s velkou pompou spustily provoz, vzduchem létaly konfety a zářivé úsměvy Elona Muska nebraly konce. A střih. Pár měsíců poté šéf automobilky a nejbohatší člověk planety o fabrikách v Austinu a u Berlína prohlašuje, že jsou jen gigantickými kamny na spalování peněz. Důvod? Závody kvůli výpadku dodávek komponentů téměř nevyrábějí, píše CNBC.

Přečíst článek

Thomas Schäfer, šéf VW

Šéf Volkswagenu: Konkurence Škody a VW je nesmysl. Musíme bojovat s ostatními

Největší evropský výrobce automobilů mění strategii. Jednotlivé značky by se měly lišit zejména designem. Pod kapotou by ale měly být podobné. Cílem by měla být větší efektivita a lepší připravenost na dobu elektromobility, uvádí šéf VW Thomas Schäfer v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme