Reklama

Síť obchodů s brýlemi Eiffel Optic zkrachovala, na výplaty už nemá

Síť tuzemských obchodů s optikou Eiffel Optic zkrachovala.
Eiffel Optic
 ČTK

Síť tuzemských obchodů s optikou Eiffel Optic zkrachovala. Insolvenční návrh na sebe podala sama firma, dluží okolo 86 milionů korun. Peníze nemá ani na lednové výplaty. Ja¨ko první na to upozornil server Seznam Zprávy s odkazem na insolvenční návrh, zveřejněný v insolvenčním rejstříku.

Reklama

Společnost, kterou v roce 1991 založil Eyüp Pekergin, má v Česku 26 prodejen a zaměstnává kolem 150 lidí. Jako důvod svého krachu uvedla podle serveru důsledky koronavirových uzavírek a pokles maloobchodního prodeje.

Meopta

Přerovská Meopta-optika bude propouštět. O práci přijde až 200 lidí

Přerovská společnost Meopta-optika loni po nepříliš zdařilém covidovém roce 2021 naskočila na růstovou trajektorii. Letošní rok měl být z pohledu hospodaření ještě o něco lepší. Přesto se firma chystá propouštět. A to Masivně. O práci má přijít desetina zaměstnanců.

Přečíst článek

Firma v insolvenčním návrhu napsala, že ještě na konci předcovidového roku 2019 byla její situace stabilní, měla tržby ve výši zhruba 363 milionů korun a její provozní výsledek dosáhl 7,9 milionu korun, o rok později její provozní výsledek už byl ale minus 20 milionů korun a v roce 2021 a 2020 se tržby dál propadly.

Cake, cukrárna, dort

Biohacking: Vyšší váha je nemoc spánku

Chodí biohackeři spát pozdě nebo brzy? Určuje to cirkadiánní rytmus, tedy biologický cyklus řídící bdění a spánek. Jak je důležitý, co vše má na starosti a proč je dobré dívat se do slunce, se dočtete v novém dílu seriálu Biohacking.

Přečíst článek

„Došlo k dalšímu poklesu tržeb na úroveň 115 milionů Kč za jednotlivá zdaňovací období a není předpoklad, že dojde v brzké době k navýšení těchto příjmů,” uvedla k okolnostem svého úpadku firma.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme