Reklama

PPF dokončila akvizici chorvatské televize RTL

Loga firem ze skupiny PPF před sídlem skupiny v Praze-Dejvicích
JiriMatejicek / Creative Commons / CC BY-SA 3.0
 ČTK

Společnost CME Media Enterprises (CME) ze skupiny PPF, která vlastní TV Nova, po souhlasu chorvatských regulačních orgánů dokončila koupi televize RTL Chorvatsko. CME oznámila, že nyní vlastní šest televizních společností v šesti zemích střední a východní Evropy, které zahrnují 42 kanálů a dosahují celkového počtu 49 milionů diváků.

Reklama

Hodnota získaných aktiv je podle dřívějších informací 50 milionů eur, tedy přes 1,2 miliardy korun. Součástí akvizice jsou dlouhodobá práva pro CME k použití značky RTL na chorvatském trhu. RTL Chorvatsko patří společně s veřejnoprávní HRT a soukromou Novou (není spojena se stejnojmennou českou stanicí, pozn. red.) mezi nejvýznamnější televizní skupiny v Chorvatsku.

„Posílíme tak svou přítomnost na Jadranu, což je podle nás region s výjimečným růstovým potenciálem. Diváci se mohou těšit na zvýšení produkce lokálního obsahu i zlepšení digitální nabídky. Budeme také pokračovat v tvorbě kvalitního a pluralitního zpravodajství,” uvedl generální ředitel CME pro ČR, Chorvatsko, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko Didier Stoessel.

PPF

PPF zařízla spojení Monety a Air Bank. Není k tomu vhodná doba, tvrdí

Třetí největší banka v Česku nevznikne. PPF odvolala dohodu o sloučení Monety a Air Bank. Oznámila to PPF v tiskové zprávě.

Přečíst článek

Díky očekávané úzké spolupráci mezi RTL Chorvatsko a Pro Plus ve Slovinsku předpokládá CME řadu provozních synergií v oblastech digitalizace a obsahu. S ohledem na tyto záměry dojde k několika změnám v řídících a správních strukturách RTL Chorvatsko. Novým výkonným viceprezidentem pro chorvatské operace RTL Chorvatsko se stal Tonko Weissmann. Dosavadní generální ředitel společnosti Pro Plus Branko Čakarmiš se stane předsedou správní rady RTL Chorvatsko a generálním ředitelem pro jaderský region. Dosavadní generální ředitel RTL Chorvatsko Marc Puškarić ze společnosti odejde.

Společnost CME provozuje televizní stanice v České republice, Rumunsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Bulharsku a Chorvatsku a je jednou z předních mediálních a zábavních společností ve střední a východní Evropě. CME rovněž vlastní streamovací platformu VOYO.

Preziden Miloš Zeman jmenuje Aleše Michla guvernérem České národní banky

Stanislav Šulc: Ve snaze skandalizovat Aleše Michla se pořad 168 hodin změnil v zábavní formát. Nic než špatný humor nepředvedl

Česká televize v pořadu 168 hodin přinesla reportáž o kontroverzi spojené s nastupujícím guvernérem České národní banky Alešem Michlem s názvem Dovolená s Michlem. Udělala to způsobem, jako by se autoři reportáže snažili cíleně dehonestovat nového vládce centrální banky. Tady je sedm největších faulů, kterých se televize dopustila a za které by se měla omluvit přinejmenším Michlovi, ale raději všem, které uvedla v omyl. Tedy všem divákům.

Přečíst článek

Chorvatská RTL vysílá od dubna 2004, divákům pozemního vysílání nabízí v zemi dvě stanice všeobecného zaměření a vedle nich kanál RTL Kockica určený dětem, dále pak pět placených televizních kanálů. Podle měření sledovanosti AGB Nielsen Measurement za prosinec 2021 byl hlavní program RTL na druhém místě s 17,23 procenty v cílové skupině 18-49. Celkový obchodní podíl skupiny RTL na chorvatském televizním trhu byl 41,9 procent za rok 2021.

Skupina PPF podniká ve 25 zemích. Investuje do finančních služeb, telekomunikací, médií, biotechnologií, nemovitostí či strojírenství. PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe. PPF vlastní aktiva ve výši 40,3 miliardy eur a zaměstnává celosvětově 80 tisíc lidí.

CPI Property Group

Vítkova CPI má za sebou tučný kvartál. Přišla si na devět miliard, i díky Immofinanz

Zisk realitní společnosti CPI českého miliardáře Radovana Vítka vzrostl v prvním čtvrtletí meziročně o 243 procent na 381 milionů eur (zhruba 9,4 miliardy korun).

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme