Módní skupinu Digital People ovládla slovenská Across e-commerce
Společnost Across e-commerce získala většinový podíl ve společnosti Digital People, která zastřešuje módní značky a e-shopy ZOOT, Different, Urban Store a Bibloo.
Společnost Across e-commerce se s podílem 50,01 procenta stane majoritním vlastníkem a získává tím také pravomoci exekutivně řídit skupinu Digital People. Podíl získala od investiční skupiny Natland. Další detaily obchodu, který už před časem odsouhlasil antimonopolní úřad, podléhají obchodnímu tajemství a nebudou zveřejněny.
„Firmy jsou připraveny na to, abychom zajistili zásadní skokový posun celého byznysu v rámci regionu CEE, což vnímáme jako ohromnou příležitost a výzvu,“ uvedl Julius Strapek, zakladatel skupiny Across.
Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice
Leaders
Digital People v tržbě loni překonala dvě miliardy korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy.
Skupina Across Private Investments, do níž spadá právě Across e-commerce, působí na Slovensku už dvacet let. Jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.
Ropa Brent vystoupala nejvýš za sedm let. Můžou za to teroristé z Jemenu
Money
Pojišťovnu Direct povede po Pavlu Řehákovi Michal Řezníček, který měl dosud v pojišťovně na starosti veškeré obchodní aktivity. Řehák se nově soustředí na strategickou podporu pojišťovny a dalších firem ve skupině, uvedla firma. Základy nynější skupiny položil Řehák v roce 2015 koupí pojišťovny Triglav a vznikem Direct pojišťovny. Již po třicítce mohl Řehák odejít do důchodu a díky působení v České pojišťovně by až do konce života neměl nouzi o peníze. To by však pro nebyl žádný život, prozradil Řehák v dřívější epizodě pořadu Victory Club.
Pády jsou součástí cesty k úspěchu, hoďte je za hlavu a jděte dál, říká zakladatel pojišťovny Direct Řehák
Newstream TV
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?