Reklama

Mobilní sítě a internet zvedly čistý zisk CETINu ze skupiny PPF na téměř tři miliardy

Mobilní sítě a internet zvedly čistý zisk CETINu ze skupiny PPF v roce 2022 na téměř tři miliardy.
profimedia.cz
 ČTK

Největší tuzemský provozovatel telekomunikační infrastruktury CETIN ze skupiny PPF loni zvýšil čistý zisk o téměř 12 procent na 2,88 miliardy korun. Konsolidované výnosy vzrostly o 2,5 procenta na 18,9 miliardy korun. CETIN rostl díky rozvoji služeb mobilních sítí, růstu počtu služeb fixního přístupu k internetu na zmodernizované přístupové síti a poptávce po službách konektivity. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

Reklama

Výnosy ze služeb mobilní sítě se zvýšily o 13 procent na 5,9 miliardy korun, příjmy z pevné sítě stouply o 2,4 procenta na 4,59 miliardy. Výnosy z datových služeb dosáhly 1,4 miliardy a příjmy z tranzitu klesly o půl miliardy na 5,35 miliardy korun. Výnosy 13,5 miliardy korun pocházely z České republiky, zbytek ze zahraničí, nejvíce z Německa a Slovenska.

Telekomunikační divize skupiny PPF, kam patří i operátor O2, loni zvýšila provozní zisk EBITDA po započtení nákladů na pronájmy o tři procenta na 1,5 miliardy eur, tedy v přepočtu na přibližně 36 miliard korun.

PPF Telecom Group se loni dařilo, zvýšila zisk o tři procenta na 36 miliard korun

Telekomunikační divize skupiny PPF loni zvýšila provozní zisk EBITDA po započtení nákladů na pronájmy o tři procenta na 1,5 miliardy eur, tedy v přepočtu na přibližně 36 miliard korun. Konsolidované výnosy skupiny PPF Telecom Group, která zahrnuje operátory O2, CETIN či Yettel, meziročně vzrostly o 5,1 procenta na 3,5 miliardy eur, tedy asi 84 miliard korun.

Přečíst článek

Khalid Husseini, nový šéf obchodní strategie v Cetinu

Obchodní strategii CETINu bude řídit Khalid Husseini

Obchodní strategii v CETIN Group bude od letošního dubna řídit Khalid Husseini, uvedla to skupina, která patří PPF.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Evropská komisařka Věra Jourová a generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg v Bruselu, archivní snímek z února 2020.

Ticho před bouří. Europoslance na podzim čeká boj za lepší a demokratičtější Evropu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme