Reklama

Ikea vytrestá neočkované zaměstnance na penězích

IKEA
ČTK
 nst
nst

Nábytkářský řetězec Ikea v Británii hodlá svým neočkovaným zaměstnancům znepříjemnit život. Sníží jim plat, který dostávají v době, kdy musejí být v karanténě poté, co se setkali s nakaženým člověkem. Zprávu přinesl Guardian a agentura Bloomberg, vedení řetězce se k ní nevyjádřilo. 

Reklama

Ikea sníží podporu lidem, kteří nemohou do práce kvůli tomu, že se dostali do kontaktu s nakaženou osobou, na 96,33 libry na týden. V Británii je přitom povinná desetidenní karanténa. Suma je menší než čtvrtina průměrné týdenní hrubé mzdy zdravého zaměstnance v prodejně. Ikea ve Spojeném království zaměstnává deset tisíc lidí.

Citi

Neočkovaní mají smůlu. Americká Citi je vyhodí z práce

Žádná injekce, žádná práce. To je heslo, které razí americký finanční gigant.

Přečíst článek

Švédský řetězec není jediný, kdo zvolil cestu nátlaku na antivaxery. Už k tomu přistoupila potravinářská síť Morrison Supermarket. Donedávna velké firmy dávaly i během karantény plný plat. Šéf Morrisonu David Potts nedávno prohlásil, že náklady firmy na covid byly přímo „biblické”. Firmě to spolu s potížemi v logistice a zvýšením cen komodit srazilo zisk o třetinu. „Je třeba některé náklady normalizovat. Snížení podpory lidem, kteří se musejí izolovat proto, že nejsou očkovaní, je toho dobrým příkladem,” vysvětlil.

Tisková konference vlády

Schváleno: Pomoc proti energetické chudobě, testování ve firmách a zrušení Antiviru B

Nová vláda v boji proti pandemii zavede od poloviny ledna povinné testování ve firmách, a to i pro zaměstnance po třetí dávce očkování, uvedl ministr zdravotnictví Vlastimil Válek (TOP 09) po jednání vlády.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

digitální certifikát, očkování, cestováni v covidu

Nenechali jste se očkovat? Zaplaťte pokutu. Dvěma milionům Italů přijde „covidová“ složenka

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme