Reklama

Čuprův Rohlík míří pod značkou Sezamo do Itálie, Rumunska a Španělska

Tomáš Čupr
ČTK

Rohlik Group příští rok začne pod novou značkou Sezamo doručovat on-line nákupy nejprve v prvním pololetí v Itálii a Rumunsku, ve druhé půlce roku pak rozšíří službu i do Španělska, uvedla firma.

Reklama

Společnost tak již bude působit v sedmi zemích. Ve stávajících zůstane pod dosavadními jmény, tedy Rohlik v tuzemsku, Kifli v Rakousku, Knuspr v Německu a Gurkerl v Rakousku. Rohlik Group to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Působení v Miláně a Bukurešti má společnosti přinést zhruba 2,5 milionu nových domácností. Itálie bude zároveň po Německu druhým největším trhem, na kterém bude Rohlik Group zákazníkům nabízet služby. K další expanzi se firma rozhodla po analýzách trhu, které ukázaly nárůst poptávky po nákupu potravin na internetu. Společnost zároveň oznámila, že značku Sezamo v Itálii povede Andrea Colombo.

Tomáš Čupr

Čuprův Rohlík loni vydělal 50 milionů při obratu přes sedm miliard

Ziskovost skupiny Rohlík byla v loňském finančním roce poznamenána náklady spojenými se sháněním peněz na další rozvoj jako jsou platby poradcům a právníkům, poznamenal její zakladatel Tomáš Čupr. Letos počítá se čtyřnásobným ziskem.

Přečíst článek

Na nových trzích chce Rohlik Group působit pod jedinou značkou. „Všechny tyto země vycházejí z latinského jazyka a my jsme chtěli pokračovat ve využívání názvu jídla ve značce. Sezamové semínko je oblíbené ve všech kulturách. Sezamo vychází z italského ‚sesamo’, rumunského ‚sezam’ a španělského ‚sésamo’,”uvedl marketingový ředitel společnosti Jakub Petřina.

Společnost Rohlik Group vznikla v roce 2014. Uplynulý kalendářní rok uzavřela s obratem přes 300 milionů eur (7,8 miliardy korun), což je roční nárůst o více než 100 procent, a měla 750 tisíc zákazníků.

Rohlík expanduje do Německa, začal rozvážet v Mnichově pod značkou knuspr.de

Čuprův Rohlík začíná rozvážet i v Německu. Cílí až na 30 milionů zákazníků

On-line prodejce potravin Rohlik Group vstoupil na německý trh. Pod značkou Knuspr.de začal objednávky rozvážet v Mnichově, v zimě bude dostupný zákazníkům také ve Frankfurtu.

Přečíst článek

Ondřej Krátký, CEO Liftago

Ondřej Krátký: Liftago není jen taxi, budujeme firmu na dalších sto let

Stále ještě mladý manažer Ondřej Krátký již čtyři roky vede společnost Liftago. Firma, která propojuje taxikáře se zákazníky mobilní aplikací, přežila rok a půl s covidem. Zeštíhlela, ale žije. Místo chybějících zákazníků začala víc vozit balíky. Kam Krátký firmu povede dál?

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme